Wasze hity

1. Bogowie
2. Interstellar
3. Hobbit: Bitwa Pięciu...
4. Za jakie grzechy, dobry...
5. Przychodzi facet do...
6. Locke
7. Podróż na sto stóp
8. Serce, serduszko
9. Obywatel
10. Witaj w klubie

Teraz w kinach

3 serca
4 żywioły
9 mil
Alfabet
Annie
Artysta i modelka
Belle i Sébastien
Bogowie
Czy Noam Chomsky jest...
Dziadek do orzechów
Dziadek do orzechów z...
Dzień dobry, kocham cię!
Dziewczyna z kotem
Dziewczyna z szafy
Dziewczyny
Dzwoneczek i tajemnica...
Everest - poza krańcem...
Filmowy Klub Seniora
Gdzie jest mikołaj?
Geograf przepił globus
Get On Up
Głupi i głupszy bardziej
Hobbit: Bitwa Pięciu Armii
Ida
Igrzyska śmierci:...
Interstellar
Jack Strong
John Wick
Jules i Jim
Karolina
Klątwa Jessabelle
Kolor purpury
Kreuzweg
Królowa śniegu 2
Kuma
Lewiatan
Listy od nieznajomego
Locke
Love, Rosie
Macondo
Mary's Land. Ziemia Maryi
Matteo
Mów mi Vincent
Niezwykły świat techniki
Noc w muzeum: tajemnica...
November Man
Obywatel
Paddington
Pani z przedszkola
Piorun i magiczny dom
Podróż na sto stóp
Porwanie Michela...
Przychodzi facet do...
Rozgrywka
Saint Laurent
Scenariusz na miłość
Sen o Warszawie
Serce, serduszko
Siedmiu krasnoludków...
Stulatek, który wyskoczył...
Szef
Szefowie wrogowie 2
Teoria wszystkiego
Uwolnić Mikołaja
W drodze do Jah
Wielka szóstka
Wielkie piękno
Witaj w klubie
Wolny strzelec
Władca wszechświata
Za jakie grzechy, dobry...
Zaginiona dziewczyna

Miasta

Premiery

19 grudnia
Jules i Jim
Listy od nieznajomego
12 grudnia
9 mil
Dziewczyny
Get On Up
Macondo
Mów mi Vincent
Saint Laurent
5 grudnia
Dziewczyna z kotem
Imperium słońca
John Wick
Kacper i Emma - zimowe...
Love, Rosie
Obce ciało
Uwolnić Mikołaja
Władca wszechświata

Iphone horizontal small Repertuar kin na iPhona

Zapowiedzi

25 grudnia
Annie
Królowa śniegu 2
Pani z przedszkola
26 grudnia
Hobbit: Bitwa Pięciu Armii
Noc w muzeum: tajemnica...
2 stycznia
Paddington
Wielkie oczy
9 stycznia
Exodus: Bogowie i królowie

Repertuar Kin

Agrafka
Apollo Film: Kijów.Centrum
Apollo Film: Mikro
Kino ARS
  ARS: Aneks
  ARS: Gabinet
  ARS: Kiniarnia
  ARS: Reduta
  ARS: Salon
Cinema City Bonarka
Cinema City Galeria Kazimierz
Cinema City Plaza
Cinema City Zakopianka
Galeria Bronowice Mikro
IMAX
Kino Kika
Kino Pod Baranami
Multikino
Paradox
Sfinks

Szybko i wściekle

Fast & Furious

Wybierz dzień
Pn
22 12
Wt
23 12
Śr
24 12
Czw
25 12
Pt
26 12
Sb
27 12
Nd
28 12
Cały
tydzień

Repertuar filmu "Szybko i wściekle" w Krakowie

Brak repertuaru dla filmu "Szybko i wściekle" na dziś.
Wybierz inny dzień z kalendarza powyżej.

Plakat filmu Szybko i wściekle

Tytuł oryginalny: Fast & Furious
Czas trwania: 99 min.
Produkcja: USA 2009
Premiera: 3 kwietnia 2009
Dystrybutor filmu: UIP

Reżyseria: Justin Lin
Obsada: Vin Diesel, Paul Walker, Michelle Rodriguez, Jordana Brewster

Akcja filmu rozpocznie się od wyjścia Briana z więzienia. Ma on pomóc federalnym w zatrzymaniu niebezpiecznego importera heroiny znanego jako Braga. Dzięki współpracy z policyjnym informatorem Brianowi i Dominikowi udaje się przeniknąć do grupy dealera i być może schwytać go na gorącym uczynku.

Tekst: kino Kijów

Więcej informacji na oficjalnej stronie www

Średnia ocena: + + + + + - - - - - (5.58)
Oceniono 2078 razy. ( Oceń film )

Trailer filmu: Szybko i wściekle

venom 25. maja 2009, 13:15

jak czytam opinie NAJLEPSZY FILM W MOIM ŻYCIU ITp. i taki komentarz wydaje się prawdziwy a nie dla zgrywy to ja nie wiem co mam tu napisać-beznadziejny chłam, papka dla idiotów?????? wiecie tak dla równowagi

QaaZownik 10. maja 2009, 14:43

marne wtorne ( wkoncu to juz 4 raz) i auta mizerne slowem nie polecam w kinie na dvd do kotleta moze ujdzie

Kamikadze 3. maja 2009, 15:48

Jak dla mnie to film był niezły ale miałem nadzieja na coś lepszego mimo to polecam

kolezka 27. kwietnia 2009, 10:59

Nie spodziewałem sie....a jednak: DOBRE KINO AKCJI!!! a Monisia to chyba sie dobrze bawiła na "Kochaj i Tancz" lub obradach sejmu:)

piotrekm1981 26. kwietnia 2009, 1:11

idąc na film nie spodziewałem się niczego nadzwyczajnego w końcu to 4 z serii.
Jestem mile zaskoczony
polecam w 100%

lysy 18. kwietnia 2009, 22:19

naj lepszy fil jaki ogladałem polecam kazdemu super!!!!!!!!!!!!!

EmZet 18. kwietnia 2009, 17:01

Super film!! Warto naprawde obejrzec

Max 11. kwietnia 2009, 0:30

Nie wiem czego się czepiacie! Film jest świetny! Warty obejrzenia! W ogóle nie żałuje wydanej kasy! Film ciągle trzyma w napięciu i świetnie się kończy! Szczerze polecam!

widz 7. kwietnia 2009, 11:08

strasza kicha, to nie był film sensacyjny tylko melodramat. Ja siępytam gdzie byli ci szybcy i wściekli ?

monisia 6. kwietnia 2009, 17:05

nie polecam-

nudny, duzo efektow komputerowych ktore wygladaja beznadziejnie,

szczerze dla mnie zbyt slaby!!!!

P&G 5. kwietnia 2009, 16:31

warty obejrzenia nie to co pierwsza czesc ale naprawde fajne:))) super sie oglada:))) polecam

Arti 28. marca 2009, 18:00

to bedzie piekne....

Dodaj nowy komentarz



 
 
Plakat filmu

Tytuł Filmu

Tytuł Filmu

Tytuł oryginalny

produkcja:  

reżyseria:   obsada:   gatunek:  

grany w:  

premiera:  

Nazwa kina

Kraków